Servisní podpora v novém kabátě

Chceme pro vás neustále zlepšovat naše služby. I proto jsme nově zřídili zakázkový informační systém Helpdesk, který má stanoven hlavní cíl – podpořit proces a zpracování požadavků na servis všech zařízení, které jste u nás zakoupili.

Jak na to?

Postup č. 1:

Pošlete na e-mailovou adresu servis@novum.cz váš požadavek, který se automaticky importuje do systému Helpdesk, odkud se dostane k příslušnému servisnímu technikovi.

Postup č. 2:

Kontaktujete jednu ze tří servisních telefonních linek (viz obrázek), kam nahlásíte svůj požadavek. Jestliže dojde k tomu, že vás přivítá záznamník, neváhejte a zanechte vzkaz. Váš požadavek se tak dostane tam, kam má – k někomu, kdo jej v co nejkratší možné době vyřeší.

Všechny regionální servisní telefonní linky fungují bez ohledu na pracovní dobu a den, neboť jsou dostupné 24 hodin 7 dnů v týdnu.

Success story

20.07.2017
Využij slevový kód a nakup levně pásky do pokladny na novém eshopu!